"İnsan özgür olmadıkça mutlu olamaz" (Dante)

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Bekleyişler



Hayat bekleyişlerle geçiyor. 
Kimi büyümeyi bekler, kimi iyileşmeyi...
Kimi sabahı bekler güzellikler için, kimi huzur için geceyi... 
Kimi kavuşmayı bekler, kimi kurtulmayı... 
Kimi doymayı bekler, kimi bir lokma ekmeği... 
Kimi sayılı günlerin geçmesini bekler sabırsızlıkla, kimi de güzel günlerin gelmesini bekler sabırla...

Üstad ne güzel anlatmış beklemeyi:
"Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.

Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni
Gelme, artık neye yarar?"


Ben de bekledim ve bekliyorum...
ALLAH izin ve ömür verdikçe bekleyeceğim!



2 yorum:

  1. Beklemek insanları hem olgunlaştırıyor hem de sabırlı olmasına yardım ediyor. Biz beklemesini bilelim. Eminim Hayırlısı olacaktır

    YanıtlaSil